Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії редуктора пускового двигуна ПД-8 (Т-40)

Редуктор пускового агрегату (РПД) трактора Т-40 призначений для зниження частоти обертання під час передачі крутного моменту від коленвала пускового двигуна до маховика дизеля. Наявність муфт зчеплення і обгонів муфти (на малюнку поз. 13) шестерні включення дозволяє редуктора забезпечувати з'єднання пускового двигуна з дизелем при запуску, а також роз'єднувати їх після пуску основного двигуна.

У міру того, як збільшується вільний хід важеля муфти зчеплення, її робота погіршується. Це викликає необхідність регулювання приводу муфти за допомогою натягу обплетення троса. Гвинт (поз. 1) регулювальний на заводі при складанні встановлюють таким чином, щоб зазор між його упором і торцем штока (поз. 19) становив 0,2-2 мм. Під час експлуатації цей розмір залишається незмінним. При регулюванні важіль муфти зчеплення необхідно встановити в крайнє нижнє положення.

Забороняється введення шестерні в зачеплення відразу (т. Е. Без паузи) після виключення муфти! При демонтажі агрегату з трактора Т-40 (Д-144) необхідно оглянути зубів шестерні редуктора і вінця маховика і при необхідності зачистити забоїни. Також потрібно переконатися, що шестерня приводу входить повністю в зачеплення з вінцем маховика. Регулювання ходу шестірні здійснюється за допомогою важеля, розташованого на редукторі. Коли важіль стикається з головкою регулювального болта, шестерня повинна бути притиснута до торця втулки на валу (поз. 14) редуктора. Повне включення шестерні перевіряється після того, як встановлено управління її включення. Регулювання ходу здійснюється шляхом збільшення або зменшення довжини тяги.

Для того, щоб підтримати працездатність редуктора ПД8-0000120-М, не рекомендується різке включення муфти (поз. 6) зчеплення. Також слід не допускати тривалу роботу пускового двигуна з виключеною муфтою зчеплення. Зношені диски муфти зчеплення підлягають заміні на нові. Для цього знімається кришка (поз. 18) редуктора, тормозок (поз. 4) і муфта (поз. 6) зчеплення з вала (поз. 14) редуктора. Потім муфта розбирається і проводиться заміна зношених дисків. При експлуатації редуктора в його корпус заливається суміш, яка містить 30% моторного масла і 70% дизпалива

Предыдущие статьи