Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії паливного насоса ТНВД Т-40 (шліцьова втулка)

Паливний насос 4УТНІ-1111005 (рисунок 1) одноплунжерний типу, з паливним дозуванням і зміною обсягу його подачі переміщенням по плунжеру дозатора. Паливо розподіляється по циліндрах двигуна Д-144 за рахунок обертального руху плунжера. Насос ТНВД Т-40 має механічний всережімний регулятор прямої дії, поршневий насос, що підкачує і насос ручної підкачки палива.

Корпус насоса (поз. 15) виконаний з алюмінію, нероз'ємного виконання, має три порожнини: насосну, регуляторну та порожнину кулачкового механізму. У порожнинах відповідно розміщені плунжерні пара з приводом, кулачковий регулятор і ексцентриковий вал. Топливоподкачивающий насос (поз. 31), закріплений на бічній стінці корпусу, приводиться в дію від кулачкового вала (поз. 4) через вал ексцентриковий (поз. 3). Кулачковий вал отримує обертання від двигуна агрегату через шлицевую втулку (поз. 6).

При обертанні вала (поз. 4) плунжер здійснює зворотно-поступальний рух, при цьому нагнітання відбувається, коли кулачок набігає на ролик штовхача (поз. 9), а всмоктування - під дією пружини. Крім того, від валу (поз. 20) регулятора плунжер отримує обертання, розподіляючи в результаті цього паливо по циліндрах. Вал регулятора отримує обертання від кулачкового вала через шестірні (поз. 1, 2). Маточина (поз. 29) регулятора має зв'язок з валом (поз. 20) через демпферну пружину (поз. 11). Подача палива в паливному насосі ТНВД Т-40 змінюється осьовим переміщенням дозатора по плунжеру регулятором через важіль (поз. 37), тягу (поз. 39) і поводок (поз. 33) приводу.

Вибір режиму роботи двигуна Д-144 здійснюється поворотом важеля (поз. 36), регулятора, пов'язаного через пружину (поз. 25) і систему з дозатором. Подача палива при запуску двигуна збільшується автоматично. При перевантаженні дизеля збільшення подачі палива відбувається за допомогою пружинного коректора, що складається з корпусу (поз. 23), штока (поз. 24), пружини (поз. 22), регулювального гвинта (поз. 21) і контргайки. Припинення подачі палива здійснюється примусово за допомогою важеля (поз. 36) або регулятором, коли досягнута гранична частота обертання.

Предыдущие статьи