Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії гідропідсилювача керма Т-40 (ГУР)

На тракторі Т-40 з двигуном Д-144 встановлений гідропідсилювач Т30-3405010-Е поршневого типу, в якому розподіл масла відбувається за допомогою золотника, розташованого усередині поршня. ГУР Т-40 з кронштейном (з трубою кріплення) розташований в передній частині трактора під капотом. Одна сторона поршня виконана у вигляді рейки з трьома зубцями змінної товщини, що входять в зачеплення з сектором вала, зуби якого також мають змінну товщину. Середній зуб поршня при складанні поєднується із середньою западиною сектора. Зазор в секторному зачепленні з поршнем регулюється за допомогою регулювального гвинта. При роботі трактора потік масла, який передається насосом гідросистеми, розділяється на два напрямки: до гідропідсилювачу і до роздільно-агрегатної гідравлічної системи. Це поділ проводиться клапаном потоку, золотник якого має дросельний отвір, розраховане на подачу масла 10-12 л / хв - величина, необхідна для нормальної роботи Гура.

При зносі зубів сектора і рейки гідропідсилювача керма Т-40 (ГУР) можливе збільшення люфту штурвала. Допустимим вважається люфт, що не перевищує 25-30 градусів (0,43-0,52 рад) при вимкненому живленні і 0-5 градусів (0,087 радий) при подачі масла. Регулювання (зменшення) цього зазору виробляють шляхом зміщення вала сектора за допомогою гвинта регулювання зачеплення, оскільки зубці мають змінний перетин. Гвинт спочатку закручують до відмови, а потім викручують на 1 / 6-1 / 8 обороту, закріпивши контргайкой. Крім цього, збільшення люфту може бути викликано збільшенням зазору між поршнем і гайками механізму (поз. 24). Допустимий вказаний зазор при складанні повинен знаходиться в межах 1 мм (+/- 0,1 мм). Регулювання клапана поділу потоку виробляють на стенді. Без стенду можна забезпечити подачу в 7-10 л / хв при укрученні гвинта регулювання на глибину приблизно 10 мм в корпус. При регулюванню захисного клапану роблять наступне: між рамою трактора і сошкою встановлюється розпірка у вигляді дерев'яного бруска і штурвал при включеному двигуні повертається до упору сошки в брус, при цьому тиск системи контролюється за манометром, встановленим замість трубки. Допустима величина тиску повинна відповідати діапазону в 70-80 кг / см2.

Предыдущие статьи