Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Кривошипно-шатунний механізм (КШМ) трактора Т-40

Кривошипно-шатунний механізм - КШМ трактора Т-40 (малюнок 1) призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршнів (поз. 7) в обертальний рух колінчастого вала (поз. 16). На поршні впливають сили тиску газів, які виникають при згорянні палива в циліндрах. Зусилля передається через шатун (поз. 6), який шарнірно з'єднаний з поршнем (поз. 7) і шатунной шийкою клонували, на кривошип. Маховик (поз. 11), змонтований на задньому кінці коленвала, призначений для зниження нерівномірності роботи двигуна, а також для передачі (через муфту зчеплення) крутного моменту до трансмісії трактора.

Для того, щоб забезпечити нормальні умови роботи деталей і вузлів кривошипно-шатунного механізму Т-40 при експлуатації, не допускається:

завантажувати недостатньо прогрітий двигун;
проводити тривалі роботи при перевантаженому двигуні;
експлуатувати двигун з тиском масла менше 0,15 МПа;
експлуатувати двигун при температурі масла більше 120 ° C і менше 40;
тривало експлуатувати двигун на холостому ході, що може привести до закоксовування поршневих кілець;
експлуатувати двигун без дефлекторів і кожуха вентилятора;
експлуатувати двигун з використанням нерекомендовані сортів масел;
експлуатувати дизель без фільтра повітря або з несправним воздухоочистителем;
експлуатувати двигун при перебоях, сторонніх стуку і димній вихлопі.
При передремонтної розбиранні двигуна Д-144 необхідно провести очистку порожнин шатунних шийок коленвала. Для цього витягуються шплінти і викручуються нарізні заглушки. Ефективна відцентрове очищення масла в порожнинах шийок значною мірою залежить від дотримання правил техобслуговування системи змащення, правил зберігання масла і його заправки в двигун. При недотриманні цих правил відбувається інтенсивне заповнення відкладеннями порожнин шатунних шийок, що призводить до припинення в них очищення масла.

Предыдущие статьи