Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і робота реверсу Т25-1701001-А трактора Т-40

Деякі моделі тракторів, в тому числі і Т-40, мають реверсивну механічну коробку передач. Завдяки реверс-редуктора (або просто реверсу), який забезпечує передачу обертання ведучого вала від муфти зчеплення, в таких моделях є можливість використання всього діапазону швидкостей як переднього, так і заднього ходів.

Схема реверсу Т25-1701001-А на Т-40

Реверс трактора Т-40 (Т25-1701001-А) має конічну провідну шестерню Т60-1701132-Б, дві конічні ведені (Т50-1701029-Г і Т25-1701150-К) і зубчасту муфту Т60-1701154, призначену для включення реверсу. Маточина провідної шестерні спирається спереду на кульковий підшипник, розташований в гнізді стінки корпусу, ззаду - на роликовий підшипник, який встановлений у внутрішній перегородці. Між цими підшипниками розташована втулка розпору. Маточина за допомогою шліців з'єднана з первинним валом коробки передач Т25-1701032-Ж. Права шестерня Т50-1701029-Г (передній хід, див. Малюнок 1) обертається в двох підшипниках кулькового типу на кінці вала коробки перемикання передач, ліва Т25-1701150-К (задній хід) - на закріплених підшипниках в бічній частині стінки корпусу і внутрішньої перегородці. На ведучому валу (в шліци хвостовика) встановлена ​​зубчаста муфта Т60-1701154 включення реверсу, що вводиться в зачеплення з відомими шестернями через їх зубчасті вінці. За допомогою зовнішнього важеля реверса, який закріплений на валу, сполученим з виделкою внутрішнім важелем, муфту може отримувати рух вліво або вправо, при цьому муфта забезпечує з'єднання ведучого вала і відповідної шестерні. Вал отримує обертання в одну зі сторін, що відповідає задньому або передньому ходу трактора. На первинному валу КПП Т-40 так само закріплені шестерні передач - для руху вперед (з першої по шосту), сповільненою і заднього ходу. Під провідним валом на двох підшипниках кулькового і роликового типу встановлений ведений вал, на якому розташовані ведені шестерні 2-ий, 3-ій, 5-ій і 6-ій передач, а також шестерня головної передачі (ведуча), що постійно знаходиться в зачепленні з відомою шестернею. Крім цього на валу є пара пересувних шестерень, одна з яких включає сповільнену і першу передачі, а друга - задній хід і четверту. Збоку від ведучого і веденого валів встановлений проміжний вал, на якому закріплені шестерні заднього ходу.

Велика шестерня має постійне зачеплення з шестернею провідного вала, шестерня сповільненій передачі - з проміжною шестірнею, що обертається на осі, яка закріплена в стінці корпусу. Перемикання передач відбувається за допомогою важеля, який закріплений на кульовій опорі, закритою захисним чохлом. Опора розташована в корпусі силової передачі (приплив кришки). Проходячи через вирізи в кулісі, важіль нижнім кінцем входить в головки переключающих стрижнів, які знаходяться в отворах стінки і корпусних перегородки. Стрижні через вилки з'єднані з пересувними каретками. Під стрижнями встановлений валик, блокуючий перемикаючий пристрій і переміщається поперечним йому валиком, який в свою чергу через систему важелів з'єднаний з педаллю головною муфти зчеплення.

Для роботи трактора Т-40 в умовах знижених швидкостей на реверс передбачена установка ходозменшувача Т25-1900010, який представляє собою редуктор з зубчастої передачею, передавальне число якої в залежності від установки при складанні різних шестерень і зміни їхнього економічного становища, становить 2,75 або 10. встановлюється ходоуменьшитель в спеціальний корпус, який закріплюється замість кришки хвостовика конічної шестерні. Для запобігання поломок трансмісії при роботі трактора з ходоуменьшителем включати п'яту і шосту передачі можна!

При установці нового реверсу Т25-1701001-А на трактор Т-40 необхідно відрегулювати боковий зазор зачеплення шестерень. Діапазон зазору складає 0,15-0,5 мм. Регулювання зазору проводиться за допомогою додавання прокладок під підшипники.

Предыдущие статьи