Корзина
84 отзыва
+38 (097)-75-75-700
+38 (050)-210-36-04
Агрозапчасть-Мелитополь
Корзина

Механізм блокування передач КПП трактора Т-40

Механізм блокування (рисунок 1) представляє з себе пристрій, який забезпечує нормальний режим включення шестерень і автоматичне замикання механізму перемикання, при цьому виключає ймовірність неповного включення шестерень, їх самовимикання при роботі і перемикання передач з включеним зчепленням.

У перегородці корпусу трансмісії під валиками перемикання передач розташований валик блокування (поз. 3) з чотирма фрезерованими ділянками у верхній своїй частині. Валик блокування виступаючим з корпусу кінцем з'єднаний пальцем з важелем (поз. 17), який приварений до осі. Важіль (поз. 13), розташований на іншому кінці осі, пов'язаний через вилку (поз. 12) і тягу (поз. 10) з педаллю головного зчеплення трактора. Педаль головного зчеплення при переміщенні висуває валик блокування з корпусу (поз. 1) трансмісії. Регулювальний гвинт (поз. 14), який входить в виконаний на валику паз, обмежує хід валика і розворот його навколо осі.

Вся система тяг і важелів, які пов'язують валик блокування і педаль головного зчеплення, відрегульовані так, щоб фрезеровані ділянки валика перебували навпроти валиків перемикання лише при вимкненому повністю головному зчепленні (перемикань передач механізм блокування не перешкоджає). Коли включено головне зчеплення, валик блокування рухається назад, при цьому входячи своїми циліндричними ділянками в кільцеві проточки валиків перемикання передач (поз. 2). Це виключає можливість при працюючому агрегаті перемикання валиків або самовимикання шестерень, а також їх неповного включення.

Регулювання механізму блокування перемикання передач КПП здійснюється у випадках необхідної заміни деталей або при виробленої розбиранні механізму з порушенням регулювань. Проводиться регулювання механізму блокування після регулювання вільного ходу педалі головного зчеплення в наступному порядку: 1) Важіль перемикання передач переводиться в нейтральне положення і відпускається педаль головною муфти (муфта залишається включеною). 2) Расшплінтовивается палець вилки тяги (поз. 9); сама вилка знімається з важеля блокування (поз. 13). 3) Важіль блокування натисканням переміщається в заднє крайнє положення, що відповідає положенню муфти у включеному стані. 4) Вилка відвертається до підбору довжини тяги, при якій можливо з'єднання тяги в задньому крайньому положенні важеля. Після проведеної регулювання палець вилки шплінта.

Мастило деталей механізму блокування передач Т-40 здійснюється шляхом розбризкування масла, яке знаходиться в корпусі трансмісії трактора.

Предыдущие статьи