Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії насоса водяного ГАЗ-53 (помпа)

В системах охолодження автомобілів ГАЗ-53 використовується водяний насос відцентрового типу. У чавунному корпусі (на малюнку поз. 3) в двох підшипниках (поз. 7, 9) кулькового типу обертається валик (поз. 4) з лиски на кінцях, на які з одного кінця напресована крильчатка (поз. 12), а з іншого - маточина шківа (поз. 11). Крильчатка додатково закріплюється болтом, укрученим в отвір під різьбу на торці вала, маточина - гайкою, навернути на різьбове закінчення валика. Підшипники з распорной втулкою (поз. 8), що знаходиться між ними, з зовнішніх торцевих поверхонь оснащені повстяними сальниками, які вмонтовані в обойми підшипників.

Порожнина циркуляції робочої рідини насоса розділена з порожниною підшипників самоподжимной ущільненням, яке складається з шайби (поз. 17), пружини (поз. 14), манжети (поз. 16) і латунних обойм (поз. 15). Ущільнення розміщено в крильчатці і зафіксовано кільцем (поз. 18). Рідина, яка просочується через ущільнення, випливає з порожнини через отвір для дренажу в корпусі помпи ГАЗ-53.

Мастило підшипників здійснюється через прес-маслянку (поз. 2) до моменту виходу з контрольного отвору надлишком мастила. Зайву мастило потрібно видалити, щоб уникнути попадання її на ремені приводу. Текти рідини через ущільнення є найбільш характерною несправністю водяної помпи 53-1307010-Б. Це може бути викликано зносом ущільнюючої шайби або манжети, а також валика насоса. У подібному випадку зношені деталі необхідно замінити новими. Торець корпусу насоса, який є робочою поверхнею ущільнюючої шайби, при складанні змащується тонким шаром графито-мастильного матеріалу, що покращує приработку робочих поверхонь шайби і торцевій поверхні корпусу.

Предыдущие статьи