Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії насоса водяного КамАЗ Євро-3 (помпа)

Водяні насоси системи охолодження автомобілів КамАЗ з двигуном Євро-3 забезпечує циркуляцію робочої рідини для охолодження вузлів і деталей двигуна. Помпа монтується на лівій передній частині блоку циліндрів і отримує обертання через клиноременную передачу від шківа коленвала. Конструктивна відмінність даних насосів полягає в тому, що вентилятор знаходиться не на шківі водяного насоса, а на гідромуфті.

Валик (поз. 4) в корпусі помпи (поз. 5) встановлено на двох кулько - роликових дворядних підшипниках (поз. 6) радіального типу і ущільнений самоподжимной ущільненням торця (поз. 6), що складається з текстолітової шайби, гумової манжети, пружини і двох обойм. Ущільнення обертається разом з крильчаткою (поз. 7) і валиком. Пружина через манжету притискає шайбу до площини корпусу, тим самим запобігаючи витіканню рідини з помпи. Підшипники насоса змащуються пластичним мастилом, що не вимивається рідиною. Процес змащення помпи КамАЗ Євро-3 здійснюється через маслянку шприцом до моменту появи матеріалу з контрольного отвору. Зайву виділилася мастило необхідно видалити, оскільки вона руйнує ремені приводу.

До основних несправностей помпи 740.63-1307010 можна віднести тріщини і відколи на корпусі, знос або вигин валика, а також знос торцевого ущільнення. Тріщини і відколи на корпусі помпи усуваються за допомогою зварювання, при цьому деталь необхідно попередньо нагріти нейтральним ацетіленокіслородним полум'ям. Крім того, закладати тріщини можна епоксидною смолою. Вигин валика усувають за допомогою преса, а при малих износах - хромуванням, після чого валик шліфується до номінальних розмірів. Торцеве ущільнення при зносі ремонту не підлягає, тому замінюється новим.

Предыдущие статьи