Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії насоса водяного ЯМЗ Євро-2 (помпа)

Водяний насос (помпа), застосовуваний в системах охолодження двигунів ЯМЗ Євро-2, забезпечує примусову циркуляцію рідини системи. Даний водяний насос входить в комплектацію таких двигунів серії Євро-2, як ЯМЗ-7511.10, ЯМЗ-751.10, ЯМЗ-7513.10, ЯМЗ-7601.10 і маркується на корпусі 7511.1307010-01. Корпус насоса (на малюнку поз. 7) через прокладку (поз. 8) приєднується до передньої частини двигуна. Шків помпи (поз. 2), напресованими на валик насоса (поз. 5), через клиновидний ремінь (поз. 1) приводиться в обертання від коленвала дизеля. Валик змонтований на двох шарикопідшипниках (поз. 4) з одностороннім ущільненням, робоча порожнину яких заповнюється мастилом в процесі складання помпи на весь експлуатаційний період. Чавунна крильчатка (поз. 12), посаджена на валик, призначена для створення потоку охолоджуючої рідини. У крильчатці встановлено торцеве ущільнення (поз. 9), що складається з текстолітової шайби, манжети і пружини. Ущільнення утримується в крильчатці стопорним кільцем.

Контроль за герметичністю ущільнення здійснюється через розташоване в нижній частині корпуса дренажний отвір. Це необхідно для своєчасної заміни при зносі ущільнення, про що свідчить поява регулярної течі робочої рідини з даного отвори. Задня частина корпусу водяного насоса ЯМЗ Євро-2 через кільце ущільнювача (поз. 14) закрита кришкою (поз. 15) за допомогою шпильок і гайок

Предыдущие статьи