Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії насоса водяного А-01 (помпа)

У двигунах моделей А-01 і А-41 насос системи охолодження і вентилятор є один вузол, який розташований на передній стінці блоку циліндрів. Чавунний корпус (на малюнку поз. 9) фланцем кріпиться до стінки блоку і в місці стику ущільнюється паронитовой прокладкою. У корпусі на двох підшипниках кочення (поз. 6, 10) обертається валик (поз. 8), передня опора якого встановлена ​​на здвоєні підшипники, що підвищує надійність вузла. Стопорне кільце (поз. 5), змонтоване в корпусі насоса, запобігає осьовий переміщення валика. Ущільнення масляної порожнини підшипників здійснюється двома самоподжимной каркасними сальниками (поз. 4 і 11). Порожнина підшипників заповнюється мастилом через маслянку до появи мастила в контрольному отворі.

На задній кінець валика на лиски напресована крильчатка (поз. 13). Кінець валика, що знаходиться у водяній порожнини, ущільнюється торцевих сальником, який складається з манжети (поз. 17) і ущільнювальної шайби (поз. 19) з металлографіта. Своїми виступами у вигляді шипів шайба входить в пази крильчатки і обертається разом з нею. Сальник в крильчатці утримується стопорним кільцем (поз. 20). Злив води, яка просочилася через ущільнення, відбувається через дренажний отвір (поз. 21), виконане в корпусі насоса. На передній кінець валика насоса напресована втулка (поз. 3) і маточина шківа приводу (поз. 2). Сам шків посаджений на шпонку (поз. 1) і затягнуть гайкою. На шківі насоса виконаний центрирующий поясок, а також отвори під кріплення вентилятора.

Водяний насос двигуна А-01 і водяний насос двигуна А-41 подібні за своєю конструкцією та відрізняються лише діаметром шківа, від якого залежить передавальне відношення від коленвала двигуна до валика насоса. Для двигуна А-01 (помпа 01-13С3-2Г.20) це відношення становить 1: 1.2, для двигуна А-41 - 1: 1.035.

Предыдущие статьи