Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії муфти зчеплення трактора Т-150 (СМД-60) кошик

Трактор Т-150 оснащений дводисковою постійно замкнутої фрикційною муфтою зчеплення, що складається з двох ведених і двох (натискний і проміжний) провідних дисків. Провідні диски приєднані до кожуха за допомогою пальців. При вільному стані педалі зчеплення все диски притискаються під дією пружин до маховика, таким чином, муфта знаходиться у включеному стані. Після натискання на педаль отводка (на малюнку поз.5) переміщається вперед, натискаючи на важелі, які через болти (поз.3) переміщують натискний диск (поз.11) назад. Відбувається роз'єднання дисків і вимикання муфти зчеплення. Переміщення ведучого диска (поз.14) від веденого (поз.15) обмежена регулювальними болтами, завдяки чому усувається можливість заклинювання дисків.

У механізмі управління кошика зчеплення тракторів Т-150 150.21.022-2А за допомогою щупа визначається різниця в зазорах між кільцем важелів (віджимних) і упором отжимного підшипника. Якщо ця різниця становить величину більше 0,5 мм, то становище важелів вирівнюють щодо підшипників відведення. При перевищенні допустимих меж зазори регулюють, змінюючи довжину тяги педалі вимкнення муфти. Після цього проводять перевірку вільного ходу педалі зчеплення. Перевищення допустимого значення вільного ходу говорить про значно зношених шарнірних зчленуваннях механізму.

Завдяки значному моменту тертя дані муфти передають великий крутний момент до трансмісії від двигуна, що дозволяє застосовувати їх на автомобілях з великою вантажопідйомністю (таких, як КрАЗ-221, КамАЗ-5320, Урал-5557) і на тракторах тягового класу 1,4 і вище (МТЗ-102, МТЗ-100, Т-150К, ДТ-75МВ і т.д.)

Предыдущие статьи