Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії кошика зчеплення трактора Т-40 (Д-144)

Муфта зчеплення трактора Т-40 складається з двох муфт: головного зчеплення і зчеплення ВВП. Обидві ці муфти однодискові, сухі, з роздільним керуванням, постійно замкнутого типу. Завдяки такій конструкції передача крутного моменту і обертання від двигуна Д-144 відбувається двома різними потоками для руху трактора, тобто існує можливість без виключення ВВП зупиняти трактор, безударно перемикати передачі і забезпечувати трактора плавний початок руху з місця.

Для забезпечення тривалого функціоналу кошика зчеплення Т25-1601050-Б1 при експлуатації трактора необхідно виконувати деякі рекомендації:

не вимикати без потреби муфту зчеплення;
не тримати при працюючому двигуні довго муфту в вимкненому стані;
включати муфту без затримки в проміжному положенні педалі, але плавно;
вимикати муфту швидко натисканням педалі до відмови;
своєчасно виконувати необхідні регулювання.
До основних можна віднести регулювання головної муфти зчеплення, яка виконується через кожні 240 годин роботи трактора, а крім того по зменшенню до 25 мм вільного ходу педалі, при цьому нормальною вважається величина 35-40 мм. Регулювання здійснюється методом зміни довжини тяги, яка з'єднує педаль і механізм муфти. У тому випадку, коли знос накладок веденого диска досить великий, можливий варіант відновлення допустимої величини зазору між віджимними важелями і вижимний підшипник за допомогою болтів регулювання з корончата гайками. Допустима різниця зазорів при цьому не повинна бути вище 0,4 мм. Під час розбирання приводів обох складових муфт зчеплення необхідно правильно зробити установку пружин сервоустройства, які знижують на педалях зусилля. Встановлюють пружини так, щоб педаль могла утримуватися в крайньому верхньому положенні. При натисканні на педаль зусилля повинне бути знижене.

Предыдущие статьи