Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Схема і принцип дії муфти зчеплення А-41 (корзина)

На тракторах ДТ-75 встановлена ​​дводискова одинарна муфта зчеплення, тип - постійно закрита. Подібні муфти також використовуються на моделях тракторів Т-4 і Т-74. Дія муфти здійснюється за допомогою виникаючих сил тертя між веденим, натискним і проміжним дисками і маховиком. Диски розміщені в циліндричної внутрішньої порожнини маховика; нажімной і проміжний диски через провідні пальці з'єднуються з маховиком. Особливістю конструкції муфти є наявність тормозком, який забезпечує швидку зупинку після вимкнення ведених частин.

Через кожні 240 годин роботи агрегату проводять перевірку зазору між отводкой і важелями (2,5-3,5 мм), для чого встановлюють важіль управління в заднє положення, знімають кришку і провертають колінвал, підбиваючи по черзі до люка важелі, роблять виміри, різниця яких для різних важелів не повинна бути вище показника 0,3 мм. При регулюванні тормозком муфта зчеплення повністю вимикається, відкручується регулювальний болт (на малюнку поз. 27) до положення, при якому рука може щільно притиснути до шківа колодку. Потім болт закручують до його торкання пружинного упору і після цього роблять додатково 2,5 обороту, зупинивши контргайкой.

При необхідності на кошику зчеплення А-41 А52.22.000-10 регулюють механізм блокування шляхом зміни довжини тяги, яка з'єднує кінець важеля (нижній) і важіль валика в механізмі блокування коробки передач. Важіль муфти при цьому ставлять до зіткнення його короткого плеча з упором, до якого він притиснутий пружиною. Важіль управління муфти (нижній кінець) і важіль валика з'єднують до відхилення верхнього важеля управління від вертикалі на 12-15 градусів. Важіль валика повертають до упора в прилив кришки і з'єднують з нижнім кінцем важеля управління муфти, при цьому виробляючи регулювання довжини тяги.

Предыдущие статьи