Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Схема і принцип дії кошика зчеплення трактора Т-16

Область застосування - самохідне шасі Т-16 і його модифікації. Муфта суха подвійна постійно замкнутого типу являє собою вузол з пари муфт, який управляється однією, а не двома педалями, що дає можливість зупинки шасі не зупиняючи ВВП. Однак ж вимикання ВВП в даному випадку без зупинки шасі неможливо.

На шліцах маточини, яка посаджена на вал головної муфти, встановлений ведений диск. Ведений диск муфти зчеплення BOM розташований на шліцах трубчастого вала, поставленого на два підшипника кулькового типу. У підшипниках, розташованих в виточках маховика, переднім кінцем встановлений вал головної муфти. Задній кінець вала знаходиться в підшипнику склянки, який укріплений у внутрішній стінці корпусу головної передачі. Диски натискного типу муфти ВВП і головною муфти підібгані пружинами і з'єднуються трьома упорами з маховиком двигуна. Важіль з'єднаний з вилкою, що переміщує корпус відведення по направляючої втулці з вижимним підшипником, який віджимає внутрішні кінці важелів. В процесі цього їх зовнішні кінці, переміщаючись, стискають пружини і диски звільняються - спершу ведений диск головною муфти, а потім диск муфти зчеплення ВВП.

При регулюванні муфти зчеплення СШ20.21.055 трактора Т-16 встановлюється зазор між підшипниками і віджимними важелями. Його діапазон становить від 2,5 до 2,8 мм. Його регулювання в процесі експлуатації проводиться шляхом зміни довжини сполучної тяги. Якщо запасу подібної регулювання недостатньо, зазор може бути змінений обертанням болтів на віджимних важелях, при цьому різниця зазору між ними не повинна бути більше 0,1 мм.

Предыдущие статьи