Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії генератора МАЗ (ЯМЗ) Г288Е.3701

Генератор Г288Е.3701 є джерелом електричного струму. На автомобілях МАЗ застосовується трифазний генератор (рисунок 1) змінного струму зі легкими контактами. В даному генераторі магнітний потік створюється обмоткою збудження, яка пропускає через себе постійний електричний струм. При запуску двигуна використовується постійний струм від акумуляторної батареї, а при роботі - змінний струм, що виробляється генератором і через випрямний блок перетворений в постійний.

Основними робочими частинами генератора є ротор (поз. 16), статор (поз. 15) і випрямний блок або випрямляч (поз. 14). Статор виконаний у вигляді кільця, набраного пластинами з електротехнічної сталі. Внутрішня поверхня статора має полюса з натягнутими на них обмотками, разом утворюють котушку збудження. Кожна фаза містить шість послідовно з'єднаних котушок. Кінцями фази з'єднані з зажимами висновків, а початку фаз з'єднані разом по типу "зірка". Ротор обертається на валу в двох підшипниках (поз. 13, 25), що знаходяться в кришках (поз. 2, 23) відповідно.

Магнітне поле створюється за допомогою знаходяться в роторі обмотки збудження і 12-полюсного магніту. Обмотка кріпиться на втулці ротора генератора; її висновки за допомогою пайки з'єднані з мідними контактними кільцями. В обмотку харчування надходить від акумулятора через вимикач запалювання, регулятор напруги, щітки (поз. 10, 11), встановлені в щеткодержателях (поз. 9) і через контактні кільця.
Магнітне поле ротора, при його обертанні, перетинає силовими лініями обмотку статора, і в провідниках обмотки статора виробляється змінний струм, який потім надходить в трифазний випрямний блок (поз. 14), після якого в зовнішній ланцюг відбувається подача вже постійного струму.

Охолодження внутрішніх частин генератора Г288Е.3701 ЯМЗ відбувається за рахунок дії вентилятора (поз. 22), який разом зі шківом приводу (поз. 21) змонтовані на кінці вала ротора і додатково зафіксовані гайкою (поз. 19) і шайбою (поз. 20) . Контролюється робота генератора за допомогою амперметра, розташованого в кабіні водія на приладовому щитку.

Предыдущие статьи