Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії компресора ЗіЛ-130, Т-150, К-700

Поршневого типу, двосекційний повітряний компресор 130-3509015 (рисунок 1) здійснює нагнітання повітря в пневмосистему агрегату (Т-150, ЗіЛ-130, К-700). Встановлюється на двигун і приводиться в обертання від коленвала двигуна за допомогою клинопасової передачі. Надходження повітря в циліндри компресора відбувається через пластинчасті впускні клапана (поз. 22) з повітряного фільтра. Далі повітря стискається поршнями (поз. 11) і витісняється в пневмосистему через нагнітальні клапана (поз. 15), які розташовані в голівці циліндрів.

Якщо тиск повітря в пневмосистеме перевищує 7,65 кгс / см2, то відбувається спрацьовування регулятора тиску. При цьому повітря надходить в розвантажувальний канал (поз. 25), піднімаючи плунжери (поз. 31) впускних клапанів (поз. 22) і відкриваючи клапани впускні двох циліндрів. В результаті цього відбувається вільне переміщення повітря по циліндрах і припинення його подачі в пневматичну систему. При зниженні тиску повітря в системі до 6,0 кгс / см2 відбувається випуск повітря з-під плунжеров регулятором тиску в атмосферу. Плунжери під впливом пружин опускаються, клапани впускні повертаються на свої місця, компресор нагнітає повітря в пневмосистему.

Поверхні, що труться компресора Т-150, ЗіЛ-130, К-700 забезпечуються маслом, що надходять з масляної магістралі по трубці до задньої кришки (поз. 18) картера (поз. 1). Якщо компресор починає працювати з появою стукотів, які викликані збільшеним зазором між шийками коленвала і підшипниками, то необхідно провести заміну вкладишів шатунів.

При роботі компресора може статися його перегрів, викликаний недостатньою подачею масла, а також засміченням повітряних каналів. При недостатньому тиску в системі, що забезпечує компресор, необхідно здійснити перевірку стану трубопроводів, їх з'єднань, а також перевірити на герметичність клапани.

Предыдущие статьи