Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії паливного насоса А-41

У конструктивному плані паливний насос 4ТН-9х10Т двигуна А-41 однотипний з насосом ТНВД А-01 6тн-9х10 (03-16с2) ЛСТН і відрізняється від нього лише протяжністю деталей корпусу і довжиною кулачкового вала, а також числом повторюваних елементів, тобто має чотири гнізда установки деталей насосних секцій, чотири кулачка на кулачковому валу. Крім цього, в насосі з чотирма плунжерами кулачковий вал не має середньої опори і встановлюється кінцями тільки на двох шарикопідшипниках.

Принцип роботи паливного насоса А-41 наступний. При переміщенні плунжера вниз і відкриванні його верхнім торцем впускного отвору паливо під всмоктуючим впливом плунжера і під тиском, створеним топливоподкачивающим насосом, заповнює простір над плунжером. Рухаючись вгору, плунжер викликає часткове витіснення палива назад через впускний отвір в канал нагнітання головки до того моменту, поки плунжер верхнім торцем перекриє верхню кромку отвору впускного. При цьому відбувається замикання надплунжерного обсягу і створення в ньому хвилі тиску під впливом швидкого стиснення, яке виробляє піднімається плунжер. Під впливом цього тиску нагнітальний клапан, стискаючи пружину до моменту виходу з сідла його розвантажувального паска, тоді вихід палива відкривається в порожнину над клапаном нажимного склянки і далі в трубку високого тиску і в форсунку. Це є шляхом уприскування палива в циліндр двигуна.

Впорскування триває до того моменту, поки спиралевидная канавка, виконана на плунжері, при його русі вгору не почне відкривати відсічна отвір. Тоді частина палива, яке знаходиться в надплунжерний просторі канавки, а також в свердління плунжера, викидається з силою в відсічний канал головки через відсічні отвір. При цьому відбувається миттєве падіння тиску в лінії нагнітання і припинення впорскування палива в циліндр.

Для рівномірної роботи всіх насосних секцій, для однаковою подачі ними одного і того ж кількості палива і для однакової характеристики подачі необхідно дотримуватися однакову взаимоположение в лінійному, вертикальному і кутовому напрямках плунжерних торців і спіралеподібних канавок з відсічними і впускними отворами втулок плунжерів. Цього можна досягти завдяки точному виготовленню і точної фіксації при складанні деталей або спеціальним регулюванням ТНВД.

Початкова подача палива регулюється за допомогою болта штовхача; загвинчування і вигвинчування його на зупиненому насосі переміщує вертикально плунжер, тобто змінює початкове положення його торця по відношенню до випускного отвору втулки.

Предыдущие статьи