Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії паливного насоса СМД-18..22

Паливний насос 4УТНІ-1111005-18Н здійснює подачу порцій палива в циліндри двигуна СМД-18 в строго певні моменти. Насос секційного типу, четирехплунжерний, правого обертання. У корпусі (на малюнку поз. 1) насоса в двох підшипниках обертається валик (поз. 27) кулачковий, отримуючи привід від шестерні приводу через шлицевую втулку (поз. 5). На хвостовику валика змонтована шестерня (поз. 20) приводу регулятора; між другим і третім кулачками валика знаходиться ексцентрик (поз. 28), який здійснює привід топливоподкачивающего насоса.

Плунжерні пари з поворотними пружинами (поз. 7), нагнітальними клапанами зі штуцерами (поз. 10) і сідлами встановлені в голівці (поз. 8), закріпленої на верхній частині корпусу насоса. Від провертання штуцера утримуються накладками (поз. 11). До штуцерів приєднані топлівопроводи високого тиску. За П-образним каналу (поз. 16) здійснюється підведення до плунжерним парам палива. До кінців каналу під'єднані топлівопроводи (поз. 14, 15). У штуцере паливопроводу (поз. 14) встановлено перепускний клапан.

Штовхач являє собою корпус (поз. 19) з обертовим усередині нього на осі (поз. 25) роликом (поз. 26). Болт (поз. 18) призначений для регулювання моменту початку подачі палива. Плунжерні пари є основними елементами насоса і складаються з плунжера і гільзи, які представляють собою прецизійні пари, які не підлягають распаровке.

Нижня частина корпусу насоса виконана з фланцем для монтажу топливоподкачивающего насоса і з отвором для затоки масла. Отвір закривається пробкою (поз. 3). Огляд і регулювання насоса здійснюються за допомогою закритих кришками люків, що знаходяться на корпусі насоса і регулятора. Масляні порожнини регулятора і паливного насоса об'єднані між собою. Мастило насоса ТНВД СМД-18 циркуляційна і здійснюється від системи змащення двигуна.

Предыдущие статьи