Корзина
84 отзыва
+38 (097)-75-75-700
+38 (050)-210-36-04
Агрозапчасть-Мелитополь
Корзина

Устройство и принцип действия топливного насоса ТНВД Т-40

Do osnovnykh rehulyuvanʹ palyvnoho nasosa T-40 mozhna vidnesty rehulyuvannya shvydkisnoho rezhymu i rehulyuvannya korektsiyi palyva. Rehulyuvannya shvydkisnoho rezhymu provodytʹsya za dopomohoyu hvynta (na malyunku poz.

Даний паливний насос 4УТНІ-1111005 під «рябчик» за призначенням і принципом дії ідентичний позиції паливний насос ТНВД 4УТНІ-1111005 Т-40 (Д-144) шліцьова втулка. Відмінність полягає в зміні типу приводу насоса шляхом монтажу на вал приводу шлицевого фланця ( "рябчика"), який встановлюється в певному положенні щодо шліцьовій втулки. Досягається це за рахунок того, що на втулці відсутній один шліц, а на фланці одна западина.

До основних регулювань паливного насоса Т-40 можна віднести регулювання швидкісного режиму і регулювання корекції палива. Регулювання швидкісного режиму проводиться за допомогою гвинта (на малюнку поз. 3). При його відкручування частота обертання початку дії регулятора збільшується, а при закручуванні зменшується. Мінімальна кількість оборотів при холостому ході регулюється автоматично шляхом перестановки важеля управління в таке становище, яке відповідає стабільній роботі двигуна Д-144.

Регулювання кількості палива, яке подає насос на пускових оборотах, проводиться шляхом повороту ексцентрикового пальця (поз. 22). При його повороті вниз відбувається збільшення подачі палива, при повороті вгору - зменшення. Для того, щоб відрегулювати подачу палива без зняття кришок насоса, проводиться переміщення корпусу коректора (поз. 9) щодо кришки. Викручуючи коректор, подачу палива збільшують, а закручуючи - зменшують.

Регулювання корекції палива. Збільшення подачі палива, яке необхідно для того, щоб забезпечити необхідний запас моменту двигуна при певній частоті обертання коленвала, залежно від виступанія (ходу) штока (поз. 10) коректора щодо корпусу (поз. 9), жорсткості пружини, а також її попереднього натягу . Регулювання ходу штока здійснюється зміною кількості прокладок під ним; величина ходу штока в відрегульована стані повинна становити 0,38-0,64 мм. За допомогою гвинта (поз. 7) коректора регулюють попередній натяг пружини (поз. 8), яке повинно бути рівним 0,3 кгс. Збільшення ходу штока і зменшення натягу пружини приводять до збільшення подачі палива насосом і навпаки. Регулювання коректора можна виробляти при працюючому насосі на безмоторному стенді.

 

Предыдущие статьи