Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і принцип дії турбокомпресора ТКР-ДО-36 (ЯМЗ)

Турбокомпресор ТКР-ДО-36-Т-88-01 (малюнок 1) включає в себе одноступінчатий відцентровий компресор і радіальну центростремительную турбіну. Колесо колесо компресора і турбіни змонтовані на протилежних кінцях валу (поз. 14) ротора компресора консольно щодо підшипників. Робоче колесо (поз. 3) відцентрового компресора напіввідкритий, має радіальні лопатки і виконано зі сплаву алюмінію. Колесо напресовано на вал ротора і закріплено за допомогою самоконтрящейся гайки (поз. 13).

Робоче колесо (поз. 6) турбіни К-36 – напіввідкритого типу, оснащене радіальними лопатками. Колесо виготовлено литтям з жароміцного сплаву. З валом з'єднується методом зварювання тертям. Ротор ретельно від балансовано і здійснює обертання в двох підшипниках радіального типу з плаваючими втулками (поз. 8). Осьові зусилля, що діють на ротор, сприймає упорний підшипник (поз. 10). На кінцях валу ротора змонтовані ущільнювальні розрізні кільця. Ротор турбокомпресора БелАЗ розташований у чавунному корпусі (поз. 4) підшипників, до якого прикріплений алюмінієвий корпус (поз. 2) компресора, а також чавунний корпус (поз. 5) турбіни.

Змащуються підшипники турбокомпресора із системи змащення основного двигуна під тиском. Вихідні патрубки на корпусі компресора пристосовані для приєднання до них всмоктувального колектора дизеля через дюритовые шланги. До торцевої поверхні корпусу (поз. 2) компресора прикріплений підвідний патрубок.

Предыдущие статьи