Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Устройство и принцип дії турбокомпрессора ТКР-11Н-1 (Т-150)

Турбокомпрессор ТКР-11Н-1 (Т-150) (рисунок 1) включає в себе центробежный компресор і радиальную центростремительную турбіну. Осуществляет наддув повітря в циліндри дизеля за допомогою енергії випускних газів. Через те, що відбувається примусовий подача повітря в циліндри, повітряний заряд збільшується. Це призводить до ефективного спалення збільшеної дози палива і, як слідство, до підвищення потужності двигуна в порівнянні з тим, коли на нього не встановлено турбокомпресор.

Турбокомпресор встановлюється в розвалі блоків циліндрів. Крепится с помощью четырех шпилек фланцем (поз. 29) корпуса (поз. 19) турбины на крышке ресивера. Між фланцем (поз. 29) і кришкою ресивера розташовується жезозоасбестова прокладка, яка знижує інтенсивність теплового потоку до кришки ресівера від турбіни.

К среднему корпусу (поз. 13) за допомогою шпилек прикріплений корпус компрессора (поз. 10). Для ущільнення шнура в кільцевої канавці встановлені гумові кільця (поз. 12) і паронітовая прокладка (поз. 28). Корпус турбокомпрессора виконаний литтям з алюмінієвого сплаву, з вхідним патрубком і спіральним каналом (улитку) з вихідним патрубком (поз. 1). Внутрі корпусу шпильками кріпиться через паронитовую прокладку (поз.2) алюмінієва вставка (поз. 3), в якій знаходиться лопаточний дифузор. Канал улитки, колесо (поз. 4) компрессора і вставка (поз. 3) утворюють проточну частину, по якій в ресивер дизеля подаються повітря.

Предыдущие статьи