Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Кривошипно-шатунний механізм (КШМ) трактора Т-25

Кривошипно-шатунний механізм трактора Т-25 (рисунок 1) розглядає через поршні (позиції 9) і шатуни (поз. 6) тиск газу, який виникає при спалюванні дизельного палива в циліндрах Д. Д. 21, і перетворює прямолінійний рух поршня в поворотне рух коленвала (поз. 17) двигателя. Для забезпечення довговічної та надійної роботи двигуна складові елементи кривоширотно-шатунного механізму виготовляються з високим рівнем точності, з якісних матеріалів.

Поршни (поз. 9) відлиті з сплаву алюмінію. В днище поршня знаходиться камера спалення спіральної форми. Наружная поверхня плитки має п'ять канавок для встановлення кільця (поз. 7, 8): три верхні канавки - для компресійних коліс, два нижні - для маслосъемних. В канавках для маслосъемних коліс, а також на конусообразной поверхні під канавки, вивернено отвори відвода масла, що знімається з поверхні циліндра. Шатуны (поз. 6) виконані з хромістої стали. На кінцях стержней шатунів розташовані верхні та нижні голови. В верхній головці запресована бронзова втулка. Головка та втулка мають отвір, через який здійснюється підведення смазок до пошневому пальцю.

Крышка нижньої голови прикріплюється до шатуну за допомогою двох спеціальних болтів і гаек. Відносительно шатуна болт від обертання зафіксована плоскою гранією головки. Опорой коленчатого вала (поз. 17) служать три коренних підшипника. Вал изготовлен из хромистого сталі. Шатунні шейки розгорнуті на 180 ° щодо одного друга. Від першої шатунської шейки засвічуються два масляних каналу, один з яких йде до першої основної шейки, а другий - через другу основну шейку до другої шатунной. Наклонные канали глушиться коннічними пробками.

На передній частині коленчатого вала розташована маслоотражательная шайба, шестерня (поз. 4) ведуча розподілу, шестірка (поз. 3) привода масляного насоса, шків (поз. 1). На задньому кінці вала монтований маховик (поз. 12). Коленчатый вал двигуна Д-21 має чотири протизапчастини (поз. 19), які закріплені болтами на щеках. В передній частині коленвала виконано резьбова отверстие, призначене для спеціального болта затяжки шкива вентилятора.

Балансировка коленчатого вала трактора Т-25 здійснюється динамічно, з противагою в зборі. Вал балансируется шляхом вивертання в противагу металу в спеціально передбачених для цього місцях. Від осевих зсувів коленвал зафіксований в блоці другої основної шейки. Задній торець коленчатого вала виконано з расточкою під переднім підшипником вала муфти зчеплення. Для того, щоб запобігти витікання мастил з підшипника, тут же встановлюється каркасний самоподжимна сальник (поз. 13).

Маховик (поз. 12) відлив із сірого чугуна. Посилює рівномірність роботи дизеля, а також передає крутний момент до трансмісії агрегату через муфту зчеплення. Виконаний маховик з расточкою і шести отворами під кріпильні болти, а також з двома отворами для установчих штифтів коленчатого вала, які необхідні при центрировании. К поверхні маховика прижатий диск муфты зчеплення. Торец маховика має шість різьбових отворів і двох гладких, які необхідні для кріплення та встановлення корпусу муфти зчеплення.

Коніческая поверхность маховика має два пропеченних нахилених отвори, через які зливається масло при його попаданні в маховик з дизеля або з корпусу трансмісії. Венец маховика виконаний зі сталі і напрессован на маховик з натягом. Перед напрессовкой венец нагрівають до температури 280-300 °. Кількість зубьев венца - 133. Зуби венці проходять закалку ТВЧ (струми високої частоти).

Предыдущие статьи