Корзина
84 отзыва
+38 (097)-75-75-700
+38 (050)-210-36-04
Агрозапчасть-Мелитополь
Корзина

Устройство и работа реверса трактора Т-25А

Основними елементами механізму реверса Т-25А «Владимирец» (рисунок 1) є два ведучі конічні шестірні z = 35 (поз. 3, 9), зубчатая втулка z = 26 (поз. 10), зубчата муфта (поз. 11), регулюючі и сторные шайбы. Конічна шестерня механізму реверса складається з вузла та венці, з'єднаних між собою за допомогою сварки та обробляються в зборі. Ступіца виконана з зубчатім в'єнтом, який з'єднується з зубчастою втулкою (поз. 10) через підвісну зубчату муфту (поз. 11) при включенні шестерен механізму реверса.

В ступиці шестерні механізму реверса запресовані втулки (поз. 12), виготовлені з бронз. Зубчатая втулка (поз. 10) смонтирована на шліцах проміжуточного вала (поз. 1) в середній частині його частини. Коннічні шестірні вільно обертаються на циліндричних шліфованих поверхнях зубчастої втулки. Упорні шайби (поз. 2, 6, 8) фіксують механізм реверсу від осевих переміщень.

Упорная шайба (поз. 2) впирается в буртовую частину проміжуточного вала. Дана шайба служить для сприйняття осьових зусиль, які виникають під час роботи реверса на прямий ході. Шайби (поз. 6, 8) приймають осеві зусилля, які виникають в процесі роботи конічних шестерень (поз. 3, 9) механізму реверса на задньому ході. Наружная шайба (поз. 6) знаходиться на шліцах проміжуточного вала і утримується від обтирання вусиками замкової шайби (поз. 5), які вигнуті в пазу на зовнішній шайбі. Упорная (поз. 8) і замковая (поз. 5) шайби розміщені на шліцах проміжуточного вала. Для регулювання осевого розгону реверсу між цими шайбами ​​встановлюються сталеві прокладки, що мають товщину 0,2 і 0,5 мм.

Муфта (поз. 11), виконана з внутрішніми зубцями, при нейтральному положенні механізму реверса знаходиться на венці зубчастої втулки. Вилка перемикання реверсу входить в канав муфти і пересуває її по зуб'єму втулки. Переміщаючись вліво або вправо, зубчаста муфта з'єднує венец втулки і зубчатий венец лівої або правої коннічної шестіни механізму реверса. Первичный вал КПП при цьому передає обертання на включену шестерню, а потім (через зубчату муфту) на втулку (поз. 12) і проміжуточний вал. У цей час, будучи в не включенному стані, коннічна шестерня вільно обертається в зворотному напрямку. При переміщенні зубчастої муфти (поз. 11) вправо проміжуточний вал (поз. 1) коробки передач обертається разом із шестірні переднього ходу (поз. 3) механізму реверса і трактор рухається вперед, при переміщенні зубчастої муфти вліво трактор рухається назад. Якщо зубчаста муфта знаходиться в нейтральному положенні, то шестірні вільно обертаються і на проміжуточний вал рух не передається. Переміщення зубчатого муфта реверса обмежено штифтами (поз. 4).

Предыдущие статьи