Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Передній мост трактора Т-25А

Передній мост трактора Т-25А включає в себе поперечний балансир, поворотні кулаки з поворотними осями, ступини передніх колес, лещавки та тяги рульової трапеції. Литі сталева балансир (рисунок 1, поз. 16) виконана з приливом в середній частині, в які запресовані цементовані стальні втулки (поз. 1), закалені до високої твердості. Через ці втулки проходить ось (поз. 2), яка закріплена болтом (поз. 3) і стяжним болтом (поз. 21) в передній частині кронштейну полурами. Ось (поз. 2) - осью качания моста. Завдяки шарнірному з'єднанню мосту з передніми колесами є можливість адаптації до нерівностей поверхні, при цьому не залежно від положення кінця агрегату і задніх колес.

Поворотные кулаки (поз. 6) зажаты стяжными болтами (поз. 15) в кінці балансира. Фіксація положення кулаків здійснюється за допомогою штифтів (поз. 23), проходящих через отвори балансира і кулаків. Штифти приварені до планок (поз. 22), які кріпиться до балансиру з болтами. Кожна кулачка виконана з чотирма отворами, що дозволяє регулювати коліс передніх колес: ця величина залежить від того, в яке відверстие входить штифт (поз. 23).

Виступающая наклонная частина поворотного кулака переднього моста Т-25 має запресовані в неї два стальні втулки, в яких крутиться ось (поз. 4). Циліндричний верхній кінець осі, що має шпонну канаву і різьблене отвір на торці, виходить із кулака, являючи собою кріплення лезавок поворотних і кронштейнів передніх крильців. За допомогою кріплення болта та шпонки до правої осі поворотного кулачка кріпиться одноплечі легаг (поз. 14), а до лівої - лещаг двоплечій (поз. 18). К нижнему фланцю прямоугольної форми осі поворотного кулачка кріпиться фланець осі (поз. 13) переднього колеса. Два болта (поз. 10) і два шпильки (поз. 12) крепят ось. Поворотний кулачок виконаний з расточкою, в якій монтований упорний підшипник (поз. 7). Верхнім кільцем підшипник запрессован в расточку, а нижнім через роз'ємне кільце (поз. 8) впирається в буртову частину осі кулака. Від грязи підшипник захищений сильним сальником. К нижній частині поворотного правого кулака приваренний обмежувач (поз. 9) поворот передніх колес. Подшипник упорного кулака смазается через масленку.

Поворот спрямовуючого колеса агрегата (трактора Т-25) забезпечується рульовою трапецією, що складається з поперечної тяги (поз. 20) і лещагів (позиції 14, 18). Поперечна тяга включає в себе трубу з розрізними наконечниками. У цих наконечниках стяжними болтами закріплені стержні (поз. 19), які зі своїми зовнішніми кінцями вкручені в наконечники шарнірів (поз. 24), шаровими і зафіксовані контргайками.

Предыдущие статьи