Корзина
84 отзыва
+38 (097)-75-75-700
+38 (050)-210-36-04
Агрозапчасть-Мелитополь
Корзина

Диференціал КПП трактора Т-25

Диференціал - це шестеренчатий механізм трактора, який призначений для передачі обертання ведучих колес агрегата і забезпечення можливості повороту їх з різними обертами при постійних постійних обертах корпусу диференціала. В тракторах Т-25А встановлюється диференційний (рисунок 1) коннічного типу, з двома сателітами, що має літій нерозділений корпус (поз. 6).

В корпус запрессованы и закреплены за допомогою заклепок пара ведомых цилиндрических шестерен (поз. 5, 21) - венцы дифференциала Т-25. Для того, щоб отримати затриманий ряд швидкості, замикання рухомого колеса (поз. 12) удвоєтеля (z = 19) та шестірні (поз. 5) диференціала (z = 66) створюється. Шестерня (поз. 18) постійного зацеплення в цьому випадку здійснює вільне обертання на шліцевій втулку (поз. 15). Для того, щоб отримати швидкий ряд швидкості, шестерня (поз. 12) вводиться в зацеплення з внутрішніми зубцями шестірні (поз. 18) постійного зчеплення (z = 25, z = 19). При цьому передача обертання відбувається від головного вала (поз. 13) корпусу диференціала через шестірні (поз. 18, 21).

Внутрі корпусу дифференциалу встановлені пара коннічних полуосевых шестерен (поз. 7) і пара коннічних сателлитов (поз. 4). Сателіти обертаються вільно на загальній осі (поз. 3), яка встановлена ​​в отворах корпусу. Ось утримується від сдвигу двома стопорними планками, прикріпленими до корпусу диференціала з допомогою болтов. Одна з планок заходить в лыску на кінці осі, ніж запобігає обертанню осі в корпусі. При зборці під пружинними опорними поверхнями супутників встановлюються сферичні шайби (поз. 1). Шайба мають усики, які входять в прорізний паз на осі і запобігають обертанню шару. Між шайбами ​​та корпусом (поз. 6) розміщені стальні тонкі шайби (позиції 2), що дозволяють регулювати зазор зачеплення конічних шестерень диференціала.

Конічні полуосевые шестірні поворотні вільно в расточках корпусу. У шліцовані отвори коннічних шестірних кінців вставлені вали (поз. 22) ведучих шестерен бортових передач. Вращение корпусу дифференциала здійснюється в двох радіальних шарикоподширотках 214К3 (поз. 23). Кольця підшипники розміщені в литі стакани (поз. 20), встановлені в расточках корпусу головної передачі, і прикріплені до його стінки за допомогою болтів. Расточки корпусу з циліндричними обробленими поверхнями фланців стаканів виконані таким чином, що забезпечується соосність отворів під установку підшипників, а зовнішні циліндричні поверхні фланців стаканів служать для центрування гальмівних рукавів з бортовими передачами. Самоподжимные ущільнення (поз. 8) запресовані в середні расточки стаканів і охоплюють вали, на яких встановлені ведучі шестіни бортових передач. Помимо цього дані ущільнення (сальники) запобігають переміщенню мастил у гальмівні рукави з головної передачі трактора.

Предыдущие статьи