Корзина
84 отзыва
+38 (097)-75-75-700
+38 (050)-210-36-04
Агрозапчасть-Мелитополь
Корзина

Ходовая частина трактора Т-16

Ходова частина Т-16 включає в себе передній мост з направляючими колесами і задними ведучими колесами. Її конструкція дає можливість отримати змінну колію для роботи агрегату в різних міжряддях, зберігаючи просвіт і захисні зони. Основними функціями переднього моста є забезпечення опор передніх частин рами та забезпечення повороту направляючих колес разом із рульовою трапецією.

Качание балансирного механізму в вертикальній площині забезпечується за рахунок шарнірного з'єднання переднього моста та рами. Завдяки цьому передні колеса пристосовуються до нерівних поверхонь незалежно від задніх колес. Балансирний пристрій представляє собою балансир (рисунок 1, поз. 38) і вставлені в нього корпуси поворотних кулаків (поз. 31). Балансир виконаний у вигляді стальної труби, до якої в середній частині приварено кронштейн осі качания.

Ось качания трактора Т-16 (поз. 36) смонтирована в отворах кронштейна балансира і зафіксована від радіального та осевого переміщення за допомогою клини (поз. 37). В трубці балансира з двох сторін установлені корпуси поворотних кулаків, зафіксовані запірними болтами (поз. 28) з гайками (поз. 29) і контргрями. Кулак полуоси (поз. 30) з полуосью переднього колеса обертається в втулках (поз. 32), які запресовані в вертикальній площині корпусу кулака. В нижню частину кулаки запресований шариковий упорний підшипник (поз. 33), який є опорою корпусу кулака через кільце (поз. 34). Смазка втулок і напорного шарикоподшипника відбувається через прес-масленики (поз. 26). Для того, щоб запобігти попадання ґрунту та піску на підшипники, в опудало частини вертикальної кришки корпусу розміщена опечатальна кільця (позиції 35).

Ступіца (поз. 21) переднього колеса здійснює обертання на осі двох роликоподширотників, які зафіксовані корончатною гайкою. Диск з ободом (поз. 15) кріпиться до ступіце (поз. 21) колесами з болтами (поз. 17) і гайками (поз. 16) з конусними підголовками. На ободе колеса смонтирована шина (поз. 14). На осях кулаків за допомогою сегментних шпонок (поз. 27) та болтов (рисунок 2, поз. 39) зафіксовані поворотні лезаги (позиції 40, 50), які з'єднані між собою внутрішнім тягою (поз. 41). Наружная тяга (поз. 43) соединяет рычаг (поз. 50) з рычагом-сошкой (поз. 1), смонтированным на шлицевій поверхні штока з довжиною вала механізму ручного управління.

Тяги сходны по конструкції. Представляют себе труби, до яких приварені зажими (поз. 45) і наконечники (поз. 42) шарових пальців (поз. 13). Також в конструкцію входять пружини (поз. 8), спейні шайби (поз. 10, 11), замки (поз. 9), резьбовые пробки (поз. 7), масленки (поз. 6), резиновые чехлы (поз. 12) и стержни (поз. 44, 49). Стержни в тягах зафіксовані клиновими пальцями (поз. 46), які вставляються в отвори зажимів (поз. 45) і проходять через лыски стержней. Концы стержней, що мають резьбу, вкручены в наконечники (поз. 48), з'єднані з поворотними лезами через шарові пальці. Внутрішня частина наконечників смазується через прес-масленики (поз. 6, 47). Для захисту від попадання післ і грязі внутрішньою частиною наконечників захищена резиновими чехолями (поз. 12). Уніфіковані шланги виготовляються з одноразовою смазкою, тому післядуюча смазка виконується тільки при їх ремонте.

Ведущее колесо ходової частини трактора Т-16 представляє собою профільований обід з накладеним покриттям низького тиску і сталевим випуклым диском. К ступіце полуоси ведучі колеса крепяться спеціальними болтами і гайками з конусними підголовками. Забезпечення хорошого зчеплення провідних коліс із грунтом досягається їх правильною установкою. Для цього при монтажі заднього колеса потрібно переконатися, що випуклий стрілка з написом "Напрямок руху", що знаходиться на боковій поверхні шини, співпадає з напрямком обертання колеса, коли трактор рухається вперед.

Предыдущие статьи