Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Кривошипно-шатунний механізм (КШМ) трактора ЮМЗ-6

Коленчатий вал (на малюнку поз. 25) кривошипно-шатунного механізму ЮМЗ-6 виконаний із сталі, п'ятипорний, з полими шатунними рейками, які розташовані під кутом 180 °. В полостях шатунних реек, закритих заглушками (поз. 1), здійснюється центробежне очищення масел, що поступає від корінних шеек через нахилені канали в щіках. Подвод чистого масла до шатунного підшипника з цих полостей забезпечується за рахунок латунних трубок, які вставляються і закріплюються в отворах шатунних шеек.

Вкладиші шатунних і коренних підшипників виконані зі сталеалюмінієвої стрічки. Вкладиші (поз. 20) корінного п'ятого підшипника опускаються з сплаву з бронз. На передній кінець вала монтується шестерня (поз. 23), яка приводить в рух розподільний вал, смазочний, паливні насоси та насос гідросистем, а також насос гідророзподільника рульового управління. Шків (поз. 26), встановлений також на передньому кінці вала, призначений для приводу вентилятора та насосу системи охолодження, пневмокомпресора та генератора.

Передній кінець коленвала ущільнюється самоподжимною манжетою, яка запресована в гніздо кришки щита розподілу. Для того, щоб зменшити кількість масла, що потрапляє до манжету, призначений маслоотражатель (поз. 24), встановлений між шківкою (поз. 26) і шестернею (поз. 23). Коленвал від довгих переміщень утримує п'яту основну шейку, що має стійкі бурти; в них впираются бурти вкладышей (поз. 20) п'ятого коренного підшипника. В постелі та кришці даного підшипника розміщені вкладиші (поз. 11) ущільнення заднього кінця коленвала. В канавках цих вкладышей знаходиться асбографитовый шнур, ущільнюючий задній кінець коленвала. Наружная поверхня вкладышей (поз. 11) уплотнена манжетами (поз. 12). Між кришкою підшипника і блоку встановлені з двох сторін ущільнювальні гумові вставки (поз. 18), які підключаються до стінкам кришки та блоку клиньями (поз. 19).

Маховик (поз. 16), виготовлений литтям з сірого чугуна, кріпиться до коленчатого валу за допомогою шести болтів (поз. 15), які запресовані у фланець вала. Передній нетрець маховика має отвір, за яким колінар встановлюється в необхідне положення при регулюванні кута передньої частини подачі дизтоплива в циліндри двигуна. В маховике запресовано три пальці (поз. 13) для монтажу ведучих дисків муфти зчеплення. Торец обшивки маховика має резьбові отвори для кріплення диски опорного муфти зчеплення. Сталева зубчата венеца (поз. 17), напрессованная на маховик, служить для обертання коленвала стартером або пусковим мотором.

Поршни (поз. 5) кривошипно-шатунного механізму (КШМ ЮМЗ-6), виготовлені з алюмінієвого сплаву, мають три канавки для компресійних (поз. 7) і одна канавка для маслосъемних (поз. 8) колец. В днище поршня (поршневая ЮМЗ) знаходиться камера спалення. Материал поршневых колец - спеціальний чугун. Верхнє компресійне кільце покрито хромом по циліндричній зовнішній поверхні. Два інших компресійних кільця встановлюються мітками «вверх» по відношенню до днище поршня. Маслосъемные кольца и расширитель (поз. 9) установлены в нижній канавці поршня. Наружная цилиндрическая поверхня маслосъемных колец також має хромированное покриття.

Поршневые пальцы (поз. 4) за допомогою запорных колец (поз. 3) утримуються в бобышках поршней від осевого переміщення. Верхняя головка шатуна (поз. 2) и втулка (поз. 10) мають отверстие, предназначенное для смазки поршневого пальца. Для того, щоб забезпечити можливість виймання циліндра через кріплення, під'єднувач нижньої голівки шатуна (позиція 2) виконаний до його осі під кутом 45 °.

Предыдущие статьи