Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Пристрій і робота передньої осі трактора ЮМЗ-6

Передня вісь 45-3000020 трактора ЮМЗ-6 (рисунок 1) - це коливається лита трубчаста балка з розрізними кінцями. Через наявні припливи балка (поз. 6) з'єднана через вісь (поз. 7) гойдання з вушками переднього бруса тракторного остова. Від осьових зсувів і перевертань вісь хитання зафіксована клиноподібним болтом в передньому брусі. В обидва кінці балки встановлені висувні кулаки, які складаються з кронштейна (поз. 1) і труби (поз. 3), з'єднаних між собою зварюванням. У трубі виконано шість отворів, інтервал між якими складає 50 мм для фіксатора (поз. 4), що дає можливість отримання шести положень кулака в трубі осі. Всі шість положень кулака відповідають різним певним коліях напрямних коліс агрегату. Труба закріплена в балці болтами (поз. 5).

У кронштейні (поз. 1) висувного кулака на шарикопідшипнику (поз. 23) і двох втулках змонтована поворотна цапфа (поз. 26) з запресованої в неї полуосью (поз. 25) переднього колеса. Порожнини підшипника і втулок в нижній частині ущільнені кільцями (поз. 24) гумовими, у верхній частині - кільцем (поз. 21) гумовим і повстяним сальником (поз. 20). На верхніх кінцях поворотних цапф змонтовані на шліцах поворотні важелі (поз. 2, 27), закріплені стяжними болтами. Важелі з'єднані шарнірно через поперечну (поз. 36) і штовхає (поз. 33) тяги з важелем центральним (поз. 34), який встановлений на рульовому важелі (поз. 9). Цей важіль пов'язаний через поздовжню тягу (поз. 11) з рульовим керуванням і здійснює обертання на двох втулках, які встановлені в припливі балки (поз. 6). Довжину штовхає і рульової тяги можна регулювати, що є необхідним при зміні колії, а також при регулюванні збіжності напрямних коліс переднього моста трактора ЮМЗ-6. Вал важеля у верхній частині ущільнений ущільнювачем з гуми, в нижній частині - ущільнювачем з повсті. Кут повороту напрямних коліс агрегату обмежений кутом повороту важеля (поз. 9) рульового, який при поворотах впирається в прилив (поз. 8) балки осі.

Шарніри (поз. 35) наконечників штовхає і поперечної тяг мають однакову конструкцію. Палець кульовий (поз. 30) шарніра обертається у вкладишах; верхній вкладиш (поз. 31) виконаний з поліаміду, нижній (поз. 29) з гуми. Вкладиші притиснуті регулювальної пробкою (поз. 28) до голівці пальця. Пробка загорнута в корпус наконечника і від відвернення утримується шплінтовочной дротом. Мастило шарніра здійснюється закладеним в нього при складанні мастильним матеріалом. Від потрапляння води, пилу і сторонніх часток шарнір закритий ущільнювача чохлом (поз. 32) з гуми.

Кульовий палець (поз. 17) шарніра рульової поздовжньої тяги здійснює обертання в сталевих вкладишах (поз. 14), які притиснуті пружиною (поз. 12), підгорнутим пробкою регулювальної (поз. 16), до голівки пальця. Пружини в голівках тяги розташовані щодо кульових пальців так, що зусилля, яке діє на тягу, в залежності від напрямку передається тільки через якусь одну пружину. Стиснення пружини обмежена упором (поз. 18), що забезпечує її запобігання можливих поломок при сильних поштовхах. Мастило шарнірів рульової поздовжньої тяги здійснюється через маслянки (поз. 19), вкручені в тягу. Попадання вологи і пилу в шарніри запобігає захисними гумовими муфтами (поз. 13) з накладками (поз. 15).

Предыдущие статьи