Корзина
88 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Головна передача і диференціал трактора ЮМЗ-6

Головна передача ЮМЗ, яка розташована в передній частині заднього відсіку корпусу КП і заднього моста трактора ЮМЗ-6, перетворює крутний момент і змінює напрямок обертання. Вона є парою шестерень конічного типу, що мають кругові зуби. Провідна шестерня (на малюнку поз. 1) і вторинний вал коробки передач є одне ціле, а ведена (поз. 7) - це вінець, закріплений за допомогою шести болтів і двох спеціальних болтів (поз. 6) на ступиці (поз. 30 ). Маточина закріплена нерухомо на валу (поз. 29) головної передачі, який обертається в кулькових підшипниках (поз. 25), встановлених в стаканах (поз. 28). Склянки змонтовані в розточеннях, виконаних в бічних стінках корпусу, і кріпляться до його стінках через фланці болтами. Прокладки металеві (поз. 27) між стінками корпусу і фланцями склянок призначені для регулювання бічного зазору пари конічної шестерень.

Диференціал (40-2403015 СБ) призначений для забезпечення обертання ведучих коліс агрегату з різною частотою при його русі на поворотах і по нерівній поверхні. На тракторі ЮМЗ-6 і його модифікаціях встановлено шестерінчастий диференціал відкритого типу, що має два сателіта, які представляють собою прямозубиє конічні шестерні. Сателіти (поз. 3) виконані з запресованими в них втулками з бронзи і розташовані в спеціальних вікнах маточини (поз. 30). Можуть здійснювати вільне обертання на нерухомих осях (поз. 5), які закріплені болтами (поз. 6). Сателіти і напівосьові шестерні (поз. 2) знаходяться в постійно зачепленому стані. Кожна шестерні піввісь є одним цілим з шестернею провідної конічної передачі і здійснює обертання на двох роликових підшипниках (поз. 26), змонтованих в стаканах (поз. 28) незалежно від вала (поз. 29) головної передачі. Отвори під різьбу в осях (поз. 5) сателітів зроблені для випрессовкі їх при розбиранні з маточини диференціала.

При русі агрегату обертання ведучої шестірні (поз. 1) вторинного валу КП передається шестірні відомої (поз. 7). З відомою шестернею і маточиною (поз. 30) обертаються осі (поз. 5) з сателітами (поз. 3). При прямолінійному русі трактора обидва його ведучі колеса зазнають рівне опір, тому вся система диференціала здійснює обертання як одне ціле.

У момент повороту трактора ЮМЗ одна з напівосьових шестерень сповільнює обертання щодо шестерні (поз. 7), оскільки збільшується опір колеса, що знаходиться при повороті ближче до його центру. Відбувається упор зубів сателітів в зуби шестерні піввісь, уповільнити своє обертання, і сателіти починають поворот навколо своїх осей (поз. 5), змушуючи при цьому іншу шестерні піввісь прискорювати обертання щодо шестерні (поз. 7) рівно настільки, наскільки забарилася своє обертання перша напівосьові шестерня.

Осьові зусилля, які виникають на сателітах і напівосьових шестернях при роботі диференціала 40-2403015 СБ, сприймають сталеві шліфовані опорні шайби (поз. 4). Бічний зазор між зубів шестерні піввісь і сателітів складає 0,3-0,7 мм і встановлюється при складанні шляхом підбору товщини шайби шестерні піввісь (дані шайби виготовляються товщиною 6.25, 6.00 і 5.75 мм). Даний зазор побічно перевіряється виміром зазору між маточиною диференціала і шайбою сателіта, який, в свою чергу, повинен становити 0,8 - 1,5 мм за умови беззазорний зачеплення сателіта і напівосьової шестерн

Предыдущие статьи