Корзина
86 отзывов
Изготовление прокладок Изготовить
+38 (097)-75-75-700
+38 (067)-647-03-63
FOURAGRO
Корзина

Колісний редуктор переднього ведучого моста (ПЗМ) трактора МТЗ-82

Колісний редуктор ПВМ МТЗ-82 (малюнок 1) збільшує крутний момент, який передається від головної передачі до коліс, і здійснює поворот направляючих передніх і ведучих коліс. Колісний редуктор складається з верхньої та нижньої пари конічних шестерень. Загальне передавальне число колісного редуктора становить 6,15.
Верхня пара утворена зубчастими вінцями піввісь (поз. 15) і вертикального вала (поз. 8), які виконані з шліцьовими хвостовиками як одне ціле. Піввісь своїм шліцьовим кінцем з'єднується з піввісь шестернею диференціала, а вал (поз. 8) - з шестернею (поз. 25) провідною нижньої пари. Шестерня (поз. 25) зачіпається з шестернею (поз. 3) відомою, встановленої на шліцах фланця (поз. 32), який є маточиною переднього колеса.

Корпуси (поз. 14) верхніх конічних пар можуть здійснювати переміщення в рукавах переднього моста за допомогою гвинтів, які входять в зачеплення з нарізаною на висувається частини корпусів рейкою. Це дає можливість безступінчатим регулювання колії передніх коліс. Щоб запобігти провертання і осьові переміщення в рукавах моста, корпусу (поз. 14) стопоряться клинами.

Піввісь колісного редуктора переднього ведучого моста МТЗ-82 знаходиться в расточке корпусу (поз. 14) на двох конічних роликопідшипників (поз. 10), а вертикальний вал (поз. 8) - на аналогічних підшипниках в расточке труби (поз. 20). Між зовнішніми підшипниковими обоймами встановлено кільце розпору (поз. 11). Гвинти, вкручені в корпус (поз. 14) і в шкворневую трубу (поз. 20), запобігають осьові переміщення підшипників вертикального вала і піввісь. Дві манжети (поз. 18) відокремлюють від нижньої частини редуктора масляну ванну верхньої пари. Піввісь ущільнюється манжетою (поз. 13).

При повороті агрегату важелі, які прикріплені до корпусів (поз. 24) редукторів, повертають разом з колесами їх нижню частину навколо шкворневої труби (поз. 20). Шкворневая труба - це труба з напресованим і привареним на її верхній частині склянкою (поз. 7), циліндрична частина якого запресована в расточке корпусу (поз. 14). Стакан фланцем кріпиться до корпусу (поз. 14) за допомогою болтів. У расточке стакан ущільнюється гумовим кільцем.

З гільзою (поз. 19), яка запресована в корпус редуктора ПВМ МТЗ-82, сполучається шкворневая частина труби (поз. 20). Усередині труби знаходиться кручена циліндрична пружина (поз. 23) підвіски. Своїм нижнім торцем пружина спирається на підшипник, який встановлений в корпусі редуктора, а верхнім - в обойму (поз. 17) манжети вертикального вала. Зміна навантаження викликає стискання і разжимание пружини і, як наслідок, переміщення шкворневої труби з вертикальним валом і з підресореною частиною моста щодо гільзи (поз. 19) і провідної шестерні (поз. 25). Переміщення вниз обмежена упором торця труби (поз. 20) в корпус редуктора, а переміщення вгору - упором бурту склянки (поз. 4) в бурт гільзи (поз. 19).

Провідна шестерня (поз. 25) нижньої конічної пари встановлена ​​на двох шарикопідшипниках в расточке корпусу (поз. 24). Шестерня (поз. 3) ведена змонтована на шліцах фланця-маточини (поз. 32) переднього колеса. Фланець (поз. 32) здійснює обертання в двох конічних (поз. 31) і циліндричному (поз. 28) роликопідшипниках. Зовнішні обойми підшипників запресовані в стакан (поз. 1), який встановлений в кришці редуктора (поз. 2). Зовнішня обойма підшипника (поз. 28) запресована в розточення корпусу (поз. 24) редуктора.

Предыдущие статьи