Корзина
84 отзыва
+38 (097)-75-75-700
+38 (050)-210-36-04
Агрозапчасть-Мелитополь
Корзина

Передній ведучий міст (ПЗМ) трактора МТЗ-82

Передній ведучий міст трактора МТЗ-82 (ПЗМ) є об'єднаними в загальний вузол механізмами, за допомогою яких відбувається передача крутного моменту до передніх коліс від карданної передачі, забезпечення повороту і стабілізації керованих коліс, передача штовхають зусиль остову агрегату від провідних передніх коліс. Передній ведучий міст включає в себе балку, головну передачу, диференціал і колісні редуктори.

Конструкція ведучого моста аналогічна конструкції незнаючим. Тип - портальний, з розташуванням балки вище осі коліс. Завдяки цьому досягається високий агротехнічний просвіт, який необхідний при міжрядної обробці просапних високостебельних культур. Кожухи піввісь колісних редукторів з'єднуються телескопически з рукавами переднього моста і мають можливість бесступенчатого переміщення разом з колесами щодо рукавів моста, коли змінюється колія трактора. У ролі шарнірів кутових рівних швидкостей, які здійснюють передачу крутного моменту до керованим колесам від піввісь, виконують шестерні колісних редукторів. Саме завдяки цьому немає обмеження шарнірами кутів повороту коліс. При такому мосту трактор повністю зберігає всі універсальні параметри базової моделі, такі, як агротехнічний просвіт, радіуси повороту, межі регулювання колії.

Ведучий передній міст МТЗ монтується в прорізі переднього бруса напіврами там же, де встановлюється незнаючим передній міст. Корпус (на малюнку поз. 14) переднього моста шарнірно з'єднаний з брусом двома порожніми осями, що дає можливість переднього мосту гойдатися в поперечній площині щодо напіврами. Величина кута гойдання обмежується упором виступів корпусу і кришки моста.

Корпус і кришка (поз. 2) з'єднуються болтами по фланців. Всередині корпусів знаходяться головна передача і диференціал переднього ведучого моста МТЗ-82. Фіксація кожухів півосей колісних редукторів в рукавах моста здійснюється за допомогою двох клинів. Рух колісних редукторів моста щодо корпусу і кришки відбувається за допомогою гвинтового механізму (поз. 1). Головна передача виконана у вигляді пари конічних шестерень. Її призначення - це збільшення крутного моменту і його передача під прямим кутом до диференціалу. Підвищена плавність зачеплення і безшумність передачі конічних шестерень досягається за рахунок їх спіральних зубів. Передавальне число передачі становить 2,18.

Провідна шестерня (поз. 24) становить одне ціле з валом і встановлена ​​в склянці (поз. 22) на двох роликових конічних підшипниках. Провідна шестерня зі склянкою центрируется в расточке, виконаної в корпусі моста. Шестерня (поз. 7) ведена кріпиться на центрир паску і на шліцах корпусу (поз. 10) диференціала. Від осьових переміщень шестерня утримується гайкою (поз. 6). Відома шестерня і диференціал здійснюють обертання в двох конічних роликопідшипників (поз. 5), розташованих в корпусі і кришці моста.

Передній підшипник ПВМ МТЗ-82 (поз. 23) шестерні провідною напрессован на вал, підшипник (поз. 25) задній може при регулюванні переміщатися по валу. Між підшипниками знаходяться регулювальні шайби (поз. 26). Фланець (поз. 27), що знаходиться на шлицевом кінці шестерні (поз. 24), призначений для приєднання карданного валу і закріплений гайкою (поз. 28), яка одночасно служить для затягування підшипників. Стакан (поз. 22) в расточке корпусу ущільнений кільцем з гуми. Вал шестерні провідною ущільнений самоподжимной манжетою, яка запресована в розточення склянки разом з обоймою. Для того, щоб запобігти підпір масла, перед манжетою встановлюється маслоотражательних кільце, яке має гвинтові канавки, нарізані по зовнішньому діаметру.

Предыдущие статьи