Пристрій і принцип дії гідроциліндра Ц40х250-11 підйому кузова Т-16
Силовой гидроцилиндр Ц40х250-11 (40х20х250) (рисунок 1) изготовлен в виде трубы с перемещающимся внутри нее штоком (поз. 6) с поршнем, который состоит из комплекта металлических колец (поз. 3, 4, 5), чередующихся между собой, а также уплотнительных резиновых манжет (поз. 13). На одной стороне трубы навинчена крышка (поз. 1), а на другой – гайка (поз. 19). В момент подачи масла в крышку (поз. 1) происходит выдвигание штока из цилиндра. Когда масло подается через бонку, шток входит в цилиндр.
Для того, щоб злити масло з гідроциліндра при втягненому в нього штоку, шланги від'єднуються від штуцерів, які вкручені в бонки гідроциліндра, а самі циліндри повертаються вниз штуцерами. Після зливу шланги приєднують до циліндрів, зливний отвір бруса закривають і гідравлічна система заповнюється чистим маслом. Потім проводять прокачування системи з доливанням олії до верхньої контрольної пробки.
В роз'єднаному стані гідроциліндр підйому кузова трактора Т-16 і трубопроводи повинні бути забезпечені від забруднення. Тому після завершення арматури трубопроводів штуцера гідроциліндрів необхідно загорнути в папір або чисту серветку, а перед складанням здійснити промивку чистим дизельним паливом.